וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האם גירושים יכולים להיות גם תהליך מעצים?

בשיתוף zap משפטי

1.4.2024 / 7:00

האם יש גם דרכים אחרות להתגרש? עו"ד והמגשרת ורד לוי מסבירה באולפן וואלה!

בווידאו: עו"ד ורד לוי באולפן וואלה!/עריכה: גלעד מן מנהיים

האם גירושים יכולים להיות גם תהליך מעצים וכיצד מתמודדים עם השלכות הגירושים על הילדים? עו"ד והמגשרת ורד לוי מסבירה באולפן וואלה!

אז האם גירושים יכולים להיות תהליך מעצים?

"למרות שאני בתחום וגרושה בעצמי, אני ממש לא מעודדת גירושים. כל מקרה לגופו. אני מאמינה מאוד בשלמות המשפחה אבל לא בכל מחיר, בטח כשהילדים נפגעים. בהליך עצמו אנחנו יוצאים מאזור הנוחות ואנחנו יכולים לצאת מחוזקים. אנחנו עושים משהו למען עצמנו, שמחבר אותנו לאמת הפנימית שלנו, שאמור להפוך את החיים שלנו לטובים יותר. אנחנו מבינים שמגיע לנו טוב יותר ולא מתפשרים עם מה שקיים".

איך עושים זאת בפועל?

"חשוב מאוד להתכונן לתהליך ולא לפעול באופן ספונטני או רגשי. מדובר בהליך רגיש מאוד מבחינה נפשית וחשוב להתייעץ עם עורך דין שהוא מומחה בתחום, כדי להבין את המפה ואיך הדברים אמורים להתנהל. רק אז חשוב לקבל החלטות".

פנו לעו"ד ורד לוי באתר שלה

לעמוד של עו"ד לוי באתר ZAP משפטי

הכתבה באדיבות ZAP משפטי

מה הכוונה לקבל את ההחלטה?

"ראשית, צריך להחליט אם השינוי הוא מתבקש, ולאחר מכן מתייעצים כדי להבין מהי הדרך הנכונה לבצע את השינוי. לכן, מדובר בהחלטה משולבת - האם לעשות ואיך לעשות".

מה לגבי כאלו שחוששים להיכנס להליך זה משיקולים כאלו ואחרים?

"כפי שאמרתי קודם, חשוב להתייעץ עם בעל מקצוע כי זה חשוב מאוד. גם כדי לקבל את העצות הפרקטיות וגם לראות אם אותו עורך דין בכלל מתאים ויכול ללוות בהליך. אם לא מתחברים לעורך הדין, בטח בתחום הזה, זה יכול להשפיע מאוד על התוצאות".

איך מונעים גרימת נזק לילדים?

"הנושא של הילדים רגיש וחשוב מאוד. במקרים רבים, הורים משתמשים בילדים ככלי ניגוח, לעתים אפילו בצורה רצונית. כשאדם נכנס להליך הזה, הוא חייב לחשוב על הילדים שלו. להילחם על הילדים לעתים אומר שצריך לפרק את הזוגיות, וגם כאן, חשוב לעשות זאת עם איש מקצוע".

בשיתוף zap משפטי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully