וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההסכם הזה יעזור לכם לעבור את הליך הגירושים בשלום

בשיתוף zap משפטי

עודכן לאחרונה: 21.4.2024 / 12:30

גירושים הם הליך מורכב, טעון רגשית ובעל השלכות משמעותיות על כל תחומי החיים. אם לא די בכך, לצד הקושי הרגשי, יש להתמודד עם מגוון נושאים משפטיים וכלכליים, ולקבל החלטות שתהיינה בעלות השפעה ארוכת טווח על עתידכם. עם עו"ד מנוסה זה יהיה הרבה יותר ריאלי

עו"ד חן פלד. יח"צ,
עו"ד חן פלד/יח"צ

הליך הגירושין הינו הליך אשר מתרחש בהווה, עוסק בעבר ומשפיע על העתיד. האתגרים האישיים בהליך כזה כוללים הרבה יותר מרק מטען רגשי שקיים בכל פרידה, אז מה עושים? חשוב לדעת כי ישנם כלים ודרכים לצלוח הליך שכזה, מאחר ואינו חייב להיות מתיש ומפחיד - בסך הכל מדובר בסופו של דבר בשני בני אדם שלא רוצים יותר לחיות ביחד ומחליטים להיפרד.

כאשר מדובר בגירושין, ישנן הרבה סוגיות להתמודד איתם, כולל החלטות על נכסים, ילדים וכמובן כספים. כדי להבטיח שהתהליך יתבצע בצורה הוגנת וסבירה לכל הצדדים המעורבים, מוטב לבקש עזרה מעו"ד מיומן אשר מתמחה בדיני משפחה מאחר והסכם גירושין הוא מסמך משפטי מחייב, הקובע את תנאי הפירוק של הנישואין. הוא כולל הסדרים בנוגע לחלוקת הרכוש, משמורת הילדים, מזונות, סידור גט ועוד.

עו'ד חן פלד. יח"צ,
עו'ד חן פלד/יח"צ

מה היתרונות בעריכת הסכם גירושין?

גירושין יכולים להוביל למתחים ועימותים בין בני הזוג אבל עו''ד מנוסה יכול לסייע לכם לנהל את התהליך בדרך מכבדת ושיתופית, תוך שמירה על יחסים בריאים ככל הניתן, לטובתכם ולטובת ילדיכם. לפיכך, עריכת הסכם גירושין עם עו''ד מומחה בתחום דיני משפחה, תבטיח לכם מספר יתרונות משמעותיים.

ראשית, עריכת הסכם גירושין בליווי עו''ד יכולה לחסוך לכם זמן יקר ועלויות משפטיות משמעותיות. הליך גירושין בבית המשפט הוא ארוך ומייגע, כרוך בהוצאות גבוהות ובהתדיינויות מתישות. לעומת זאת, הסכם גירושין מאפשר לכם להגיע להסכמות מחוץ לכותלי בית המשפט, בדרך יעילה וחסכונית. כמו כן, הסכם גירושין מנוסח היטב, המכסה את כל הנושאים הרלוונטיים, יכול למנוע סכסוכים עתידיים בין בני הזוג.

הגנה על זכויותיכם: עו''ד יבחן את נסיבות המקרה וידאג להגן על זכויותיכם באופן מקצועי ויסודי. הוא יפעל להשגת הסכם הוגן, תוך התחשבות בצרכים וברצונות שלכם, תוך שמירה על זכויותיכם החוקיות.

עו'ד חן פלד. יח"צ,
עו'ד חן פלד/יח"צ

הבנה משפטית מקצועית: דיני משפחה הם תחום משפטי מורכב לכן תפקידו של עו''ד הוא גם להסביר לכם את ההשלכות המשפטיות של כל סעיף בהסכם, הוא ידאג שתקבלו את ההחלטות הנכונות עבורכם. בנוסף, עו''ד מנוסה ידע לנהל משא ומתן אפקטיבי מול הצד השני, תוך שמירה על האינטרסים שלכם. הוא יפעל להשגת הסכם מיטבי תוך התחשבות בצרכים שלכם.

הסכם גירושין מביא תוצאה של תוצר הרצונות מצד שני הצדדים - הדבר שונה לחלוטין ממצב בו תיגשו באופן עצמאי לתביעות, מאחר ושם השופט יחליט עבורכם, מבלי להכיר אתכם ואת הצרכים שלכם. תהיו בטוחים כי הרבה יותר חסכוני להתגרש עם הסכם מסודר מאשר באמצעות תביעות (מזונות, משמורת) של כל אחד מהצדדים. התביעות הללו אף גובות מחירים נפשיים אשר עלולים לפגוע בילדים ולא מאפשרים לצאת מהמצב המורכב כמו שצריך.

מה חשוב לדעת לפני שבוחרים עורך דין להסכם גירושין?

מומלץ לבחור עורך דין בעל ניסיון ומומחיות בתחום דיני משפחה ועם זאת, בחרו עורך דין שאתם מרגישים בנוח איתו ועם גישתו המקצועית. ודאו שאתם מקבלים ייעוץ משפטי מקיף וברור, תוך הבנה מלאה של ההשלכות המשפטיות של כל סעיף בהסכם. בנוסף, הקפידו על תקשורת רציפה ושיתוף פעולה מלא עם עורך הדין לאורך כל התהליך.

חשוב לדעת כי אחד האתגרים החשובים של הליך הגירושין הוא קבלת החלטות. רק סיוע של עורך-דין בעל ניסיון עשיר יוכל לעזור לכם בהשפעות ארוכות הטווח. ככל שההחלטות יהיו טובות יותר עתה, כך העתיד שלכם ושל ילדיכם יהיה טוב יותר.

משרד עורכי הדין חן פלד מספק ללקוחות מעטפת ייצוגית שלמה ותכליתית, החל משיחת הייעוץ הראשונה ועד לתוצאה המיטבית בסיום. עו"ד חן פלד העומדת בראש המשרד, מייצגת ידע רב בתחומים מגוונים, המשולב בניסיון ייצוגי ומעשי בתיקים משפטיים מורכבים, כולל התמחות מרכזית בתיקים הנוגעים לדיני המשפחה ועוסקת בתיקי גירושין, אחזקת ילדים ומשמורת, אלימות במשפחה, הסכמי ממון צוואות וירושות, ייפוי כוח מתמשך ותביעות אזרחיות. עו"ד פלד תשמח לעמוד לרשותכם וללוות אתכם יד ביד באמינות, דיסקרטיות ולחימה ללא פשרות בדרך לתוצאה.

עו"ד חן פלד, אשקלון. צרו קשר: 050-8128880
Henpeled.law@gmail.com

פנו לעו"ד חן פלד באתר שלה

כנסו לעמוד של עו"ד חן פלד באתר ZAP משפטי

הכתבה באדיבות ZAP משפטי

בשיתוף zap משפטי
  • עוד באותו נושא:
  • גירושים
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully