וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן ה-9 ננשך ונפצע קשה, הוריו מבקשים: "תסייעו לו להמשיך ללמוד"

בשיתוף zap משפטי

עודכן לאחרונה: 10.4.2024 / 12:41

במהלך נסיעה לבית ספר לחינוך מיוחד במימון עיריית י-ם, ננשך הילד ע"י תלמיד אחר ונפגע קשה באוזנו. באמצעות עו"ד לביא נעים מבקשים הוריו מהעירייה לסייע לו להמשיך בלימודים

עו"ד לביא נעים. רוטל דוד,
עו"ד לביא נעים/רוטל דוד

בתקרית אלימות חמורה שהתרחשה במהלך נסיעה לבית הספר, ננשך ילד בן 9 על ידי תלמיד אחר ונפגע קשה באוזנו. כעת, באמצעות עו"ד לביא נעים מבקשים הוריו מעיריית ירושלים, היא המממנת את ההסעות לבתי הספר של החינוך המיוחד, למצוא פתרון ולסייע לבנם להמשיך לפקוד את המוסד החינוכי. עד כה לא נענתה העירייה לבקשתם ולא השיבה למכתבם.

התקרית החמורה התרחשה בחודש שעבר, במהלך ההסעה. הילד שנפגע, כבן 9 הסובל משלל בעיות בריאותיות עלה להסעה המיועדת לילדי חינוך מיוחד במימון עיריית ירושלים. באחת התחנות עלה ילד נוסף, גם הוא לומד בחינוך המיוחד, ונשך את אוזנו של בן ה-9, עד כדי שמרביתה נקטעה.

לטענת הוריו של הילד, המיוצגים על ידי עו"ד לביא נעים, הסיבה למקרה נעוצה במצב העגום של שירותי ההסעה, ריבוי הילדים במהלך הנסיעה ומיעוט של מלווים.

לדברי ההורים כעת הם מוצאים את עצמם ללא אפשרות לעשות שימוש בהסעה בה נפגע הילד, בשל פחדיו המובנים מהישנות המקרה, אך אין באפשרותם לממן פתרון אחר. בשל כך, לשיטתם, על העירייה למצוא פתרון חלופי ולסייע בסבסוד הסעותיו של הילד לבית הספר וממנו הביתה.

"לאור הסיכון אליו חשוף הילד", כתב עו"ד נעים לעיריית ירושלים, "באם ישוב לנסוע לבית הספר באותה הסעה, עם אותו הנער הפוגע או עם נערים אחרים מהם הוא מפחד, הנכם נדרשים לספק למרשי לאלתר שירותי הסעה פרטית, כפי שהוריו ביקשו זה מכבר פעמים

רבות". עוד ציין עו"ד נעים, כי מצבו הרפואי לבדו של הילד מצריך שירותי הסעה פרטית, ואינו מאפשר הסעה רגילה עם 14 ילדים ונערים נוספים.

לפניה לעו"ד לביא נעים ב-ZAP משפטי

הכתבה באדיבות ZAP משפטי

"הנזקים הפיסיים והנפשיים המשמעותיים שנגרמו לילד", כתב עוד עו"ד נעים, "מועצמים במצב בו נמנע מהקטין מלהגיע בהסעה מוסדרת אל מסגרת החינוך המיוחד ובמצב בו נדרשים הוריו המתקיימים בדוחק להסיעו הלוך ושוב אל המסגרת החינוכית הממוקמת בשכונה אחרת בעיר. מחובתה של העירייה, כגורם אשם אמון על שלומו ובריאותו של הקטין עת הוא מצוי בהסעה מטעם העירייה ולאחר כישלון כה מהדהד וחמור לנקוט באופן מיידי בכל צעד אפשרי שימנע את העצמת הנזקים שנגרמו ולאפשר, ולו בקצת שלוות נפש להורים ולקטין בשעתם הקשה".

עיריית ירושלים טרם הגיבה למכתב וטרם נעתרה לבקשותיו של עו"ד נעים.

עו"ד לביא נעים, דם המכבים 36, מודיעין-מכבים-רעות. 0772314574

בשיתוף zap משפטי
  • עוד באותו נושא:
  • ילדים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully