וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלו היתרונות המרכזיים בהליך גישור עם עורך דין

מערכת זאפ משפטי, בשיתוף zap משפטי

עודכן לאחרונה: 17.6.2024 / 9:05

גישור בין בני זוג עם עורך דין הוא כלי יעיל מאוד לפתרון סכסוכים זוגיים, הן במקרים של רצון בשיקום היחסים והן במקרים של גירושין

גישור בגירושים. ShutterStock
הגעתם למסקנה שעליכם להתחיל הליך גישור? ראשית, עליכם להבין כי יש צורך בעורך דין שמבין את האתגר שמולו/ShutterStock

הנתונים הגבוהים בישראל בכל הקשור לגירושין גרמו לכך שגם עולם המשפט התאים את עצמו ואם החלטתם להתגרש עליכם לדעת שבעזרת הליך גישור, תוכלו לחסוך המון כסף אבל פרט לכך, להליך שכזה באמצעות עו''ד יש עוד מספר יתרונות מובהקים אותם נציג לכם במאמר הבא.

בימים אלו, כל אחד כבר יודע כי חיי נישואין כוללים לחצים ויש המון דברים שיכולים להשתבש בדרך בגלל דברים אישיים, כלכליים וכאלה הקשורים לילדים. מה עושים? עליכם למצוא עורך דין לדיני משפחה שידע לזהות את הצרכים שלכם, שידע לנסח את המסמכים בצורה עדינה וטובה ולהוציא אתכם לחיים החדשים שלכם בדרך הטובה ביותר מבחינה כלכלית ורגשית.

הגעתם למסקנה שעליכם להתחיל הליך גישור? ראשית, עליכם להבין כי יש צורך בעורך דין שמבין את האתגר שמולו, אחד כזה שיודע כי לא מדובר רק בחתימה על מסמכים, אלא על הליכי גישור שיכולים לקחת זמן והרבה מאוד אורח רוח מנגד. בנוסף, יש צורך להתחשב גם במצבם ובטובתם של הילדים, אם יש כאלה, ולהתנהל בצורה רגישה עד כמה שאפשר, מאחר וגישור יכול לסייע לצדדים למצוא פתרונות מיטביים עבור ילדיהם, תוך צמצום הנזקים הנגרמים להם כתוצאה מהסכסוך הזוגי. כמו כן, גישור יכול לסייע לכם להתמודד עם רגשות קשים כמו כעס, עצב ופגיעה, ולפתח מנגנוני התמודדות בריאים יותר. עליכם לזכור כי גם במקרים של גירושין, גישור יכול לסייע לכם לשמור על קשרים חיוביים ותקשורת פתוחה.

רון מיור עו"ד ומגשר, דיני משפחה וירושה באתר משפטי

הכתבה באדיבות Zap משפטי

טלפון: 052-6556916

היתרונות המרכזיים בהליך גישור עם עורך דין

ניטרליות מקצועית: עורך דין מוסמך לגישור זוגי עבר הכשרה מקצועית ייעודית המאפשרת לו לנהל את התהליך באופן ניטרלי ומקצועי, תוך הקפדה על שוויון זכויות וחובות של שני הצדדים. הידע שלו והניסיון בתחום דיני המשפחה יכול לסייע לכם להבין את ההשלכות המשפטיות של החלטותיכם, ובכך לאפשר לכם לקבל החלטות מושכלות יותר לגבי עתידכם.

עורכי דין מוסמכים לגישור זוגי מחזיקים במגוון כלים וטכניקות ייחודיות המסייעים להם להוביל את הצדדים לתקשורת פתוחה, להבנה הדדית ולמציאת פתרונות יצירתיים המקובלים על שני הצדדים. כמו כן, מהלך שכזה עשוי להיות הזדמנות עבורכם לבחון מחדש את יחסיכם ולמצוא דרכים לשפר את התקשורת, שיתוף הפעולה וההבנה ההדדית ביניכם.

חסכון בזמן וכסף: גישור הוא הליך זול ומהיר בהשוואה להליך משפטי בבית משפט. כמו כן, גישור מוצלח יכול למנוע הליכים משפטיים יקרים וממושכים בעתיד. בנוסף, מדובר בהליך חסוי, המאפשר לצדדים לדון בסוגיות אישיות רגישות ללא חשש מחשיפה לציבור.

מצד שני, עליכם לדעת כי לא כל מקרה מתאים לגישור. כך למשל, במקרים של אלימות, התעללות או חוסר איזון כוחות, ייתכן שגישור לא יהיה הפתרון המתאים לכן חשוב לבחור עורך דין מוסמך ומנוסה בתחום הגישור הזוגי, ולוודא כי הוא בעל גישה ניטרלית ומקצועית. כמו כן, לפני תחילת הליך הגישור, חשוב לצדדים לקבוע ציפיות ברורות לגבי מהלך התהליך ומטרותיו.

בשורה התחתונה, גישור בין בני זוג עם עורך דין יכול להיות כלי יעיל מאוד לפתרון סכסוכים זוגיים בצורה מכבדת, יעילה ומועילה עבור שני הצדדים. במקום לרוץ למלחמות אפשר לעשות הכל בצורה מכבדת, יעילה ומשתלמת כלכלית. עם התנהלות נבונה, בצורה נעימה ומכבדת אפשר להגיע לפתרון שישמור על שני הצדדים בהליך גישור, וכאן נכנס לתמונה רון מיור עו"ד ומגשר, דיני משפחה וירושה. אז במקום להשקיע עשרות אלפי שקלים, יש פיתרון מצוין שישאיר אתכם עם הראש מעל המים והוא נמצא במרחק של שיחת טלפון אחת מכם.

רון מיור עו"ד ומגשר, דיני משפחה וירושה - 05265569160

מערכת זאפ משפטי, בשיתוף zap משפטי
  • עוד באותו נושא:
  • גישור

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully