וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הטעות הקשה שרוב עורכי הדין עושים בצוואות - ואיך להימנע ממנה

עו"ד שרי וייס, בשיתוף zap משפטי

עודכן לאחרונה: 21.8.2024 / 10:13

עו"ד שרי וייס חושפת: הפרט הקריטי שמרבית עורכי הדין מפספסים בעריכת צוואות, והדרך הפשוטה להבטיח את רצון המצווה

עו''ד שרי וייס. נעמה הלל מלמד,
עו''ד שרי וייס/נעמה הלל מלמד

בעולם המשפט, שבו כל פרט קטן יכול לשנות את מהלך הדברים, עורכי דין מחפשים כל הזמן דרכים לשפר את יכולותיהם ולהתמקצע בתחומים מורכבים כמו ירושות, צוואות ואפוטרופסות. כאן נכנסת לתמונה עורכת הדין שרי וייס, המציעה ייעוץ והכוונה לעורכי דין אחרים, תוך ניצול הידע הרחב שצברה בעבודתה באפוטרופוס הכללי של משרד המשפטים.

עורכת הדין וייס מבינה לעומק את המערכת המשפטית, את האתגרים שהיא מציבה ואת הדרכים הטובות ביותר להתגבר עליהם. לא כל עורך דין מגיע עם הניסיון או ההבנה הנדרשת כדי להתמודד עם כל בעיה שעלולה לצוץ בהליכים מול המדינה, בעיקר בעניינים הקשורים לירושות ולאפוטרופסות. לכן, רבים מעורכי הדין פונים לשרי וייס כדי לקבל ייעוץ נקודתי או ליווי מקצועי מלא בתיקים אלה.

עורכת הדין, שרי וייס, מציעה מגוון שירותים מותאמים אישית לעורכי דין, בהתבסס על ניסיון עשיר וידע משפטי נרחב. השירותים שהיא מציעה כוללים ייעוץ חד-פעמי, ליווי מלא לכתיבת צוואה או ייפוי כוח מתמשך וליווי מלא בניהול הליכים משפטיים מורכבים בבית המשפט.

ייעוץ חד-פעמי: מענה מדויק לשאלות נקודתיות

ייעוץ זה מתאים לעורכי דין שצריכים ייעוץ ממוקד בתחום הצוואות, אפוטרופסות או ייפוי כוח מתמשך, ומחפשים תשובות לשאלות משפטיות מדויקות שנוגעות לנושאים אלה. בפגישה זו עורכי הדין יקבלו מענה לשאלות שהכינו מראש, דיוק מקצועי ומשפטי, מעבר על מסמכים משפטיים ונקודות נוספות להתייחסות. פגישה זו, הנערכת בזום או במשרדה של שרי בפתח תקווה, מאפשרת קבלת תשובות ממוקדות ויעילות לשאלות ספציפיות.

לאתר של עו"ד שרי וייס

ליצירת קשר עם עו"ד שרי וייס באתר משפטי

ליווי מלא לכתיבת צוואה או ייפוי כוח מתמשך: העמקה מקצועית בתחום

הליווי המלא מתאים לעורכי דין המעוניינים להרחיב את הידע שלהם בתחום הצוואות וייפוי כוח מתמשך, ולקבל ליווי מקיף בתהליך כתיבת המסמכים המשפטיים הללו. כבר בפגישה הראשונה יצא לדרך הליווי המקצועי, הכולל מענה לשאלות מוכנות מראש, מעבר על מסמכים משפטיים ודיוק משפטי. בנוסף, תזכו לזמינות מלאה לשאלות נוספות במהלך כל התהליך. ליווי זה מאפשר לעורכי הדין להעמיק את הבנתם בתחום ולהיות מוכנים היטב לכל סוגיה שעלולה לעלות.

עו''ד שרי וייס. נתי חדד,
עו''ד שרי וייס/נתי חדד

ליווי מלא לניהול הליך בבית המשפט: אסטרטגיה מנצחת להליך מורכב

ליווי מלא לניהול הליך בבית המשפט מתאים לעורכי דין המבקשים ליווי מקצועי ומלא בניהול הליכים משפטיים, במיוחד בתחום הירושות ואפוטרופסות, ורוצים ללמוד ולהתמקצע תוך כדי תהליך המשפט.

במהלך הליווי עורכת הדין, שרי וייס, תבנה יחד עם עורכי הדין אסטרטגיה לניהול ההליך המשפטי, תסייע בהכנת הבקשות המתאימות ותכין אותם לדיונים בבית המשפט, לרבות דיוני הוכחות. בנוסף, יקבלו מענה

לשאלות מוכנות מראש, מעבר על מסמכים משפטיים ודיוק משפטי לאורך כל התהליך. ליווי זה מעניק לעורכי הדין את הביטחון ואת הכלים הנדרשים כדי להצליח במשימות המורכבות ביותר.

ידע הוא כוח

הייעוץ והליווי שמציעה עורכת הדין שרי וייס מהווים נכס יקר ערך לעורכי דין השואפים לשפר את יכולותיהם בתחומים רגישים כמו צוואות, ירושות ואפוטרופסות. עם הניסיון שלה בעבודה באפוטרופוס הכללי והידע המקיף שצברה, היא מצליחה להעניק ערך מוסף אמיתי לכל עורך דין שבוחר להיעזר בשירותיה. במקצוע שבו דיוק וידע הם קריטיים, השילוב של ניסיון, ידע משפטי רחב וגישה אישית הוא מה שהופך את שרי וייס לאחת מעורכות הדין המובילות בתחומה.

לפרטים נוספים: 0522373292

office@sarayweiss.co.il

עו"ד שרי וייס, בשיתוף zap משפטי
  • עוד באותו נושא:
  • ירושה
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully