וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הדרך הקלה והמהירה להוצאת דרכון רומני

עו"ד אביחי פוגל-רונן, בשיתוף zap משפט, בשיתוף zap משפט

20.2.2020 / 12:25

מי ששורשיו נמצאים ברומניה יכול לזכות בדרכון רומני המאפשר גישה נוחה לחיים באיחוד האירופאי. איך עושים זאת וכמה זמן זה לוקח?

מערכת וואלה!

הביקוש לדרכונים אירופאיים נמצא בעלייה מתמדת ויותר ויותר אנשים פרטיים ניגשים לתהליך. יש מי שעושה את הצעד לבדו אך כמו בכל הליך בירוקרטי רצוי שלא תצאו לדרך בלי עורך דין המבין בעניין.

עו"ד אביחי פוגל-רונן, המתמחה בדין מסחרי ואזרחי, מסביר כי היתרון הגדול בהנפקת דרכון זר אירופאי הוא שמבחינת מיסוי בעל הדרכון הוא חלק מהאיחוד האירופאי והוא יכול לנהל חיים כלכליים באיחוד בלי לשלם בכל מדינה ומדינה את המיסוי שלה. בנוסף לזה במידה ורוצים ללמוד בחו"ל, בעל דרכון אירופאי יכול ללמוד בכל מקום באירופה ולעיתים קרובות האיחוד עוזר במימון. עו"ד פוגל-רונן מביא כדוגמא תיק בו הוא מטפל של שחקן כדורגל. לשחקן יהיה יותר קל להתקבל לקבוצה אירופאית אם יהיה בעל דרכון אירופאי והוא לא יהיה שחקן זר.

תהליך מהיר יחסית

עו"ד פוגל-רונן מתמקד בתהליך הוצאת דרכון רומני ואומר כי הדרך הקלה להשיג דרכון רומני היא להיעזר במשרד עורכי דין המתמחה בתחום, כזה שיש לו קשרים ספציפיים ברומניה. זכאים לאזרחות רומנית הם מי ששורשיו - ברמת הסבא והסבתא נמצאים ברומניה והוא יכול להביא את המסמכים המוכיחים זאת. הוא מסביר כי יש מקרים בהם האזרחות הרומנית נשללה בעת ההגירה לארץ ויש מקרים בהם היא לא - שני מקרים אלה דורשים טיפול שונה במקצת.

לדברי עו"ד פוגל-רונן מדובר בהליך מהיר יחסית ומי שברשותו כל המסמכים הדרושים יוכל לקבל דרכון תוך כחצי שנה. עם זאת, יש מקרים בהם לא ניתן למצוא את כל המסמכים וכאן מסייע השימוש בעורך דין מומחה שיודע מה לבקש ויש לו קשרים עם משרדים ברומניה שיידעו לאתר את המסמכים הדרושים.

עו"ד אביחי פוגל-רונן עוסק בתחום המשפט המסחרי,דיני מקרקעין והוצאת דרכון רומני

טלפון ליצירת קשר: 053-6113524

הכתבה באדיבות Zap משפטי

המידע המוצג בכתבה אינו מהווה ייעוץ משפטי או תחליף לו ואינו מהווה המלצה לנקיטת הליכים או הימנעות מהליכים. כל המסתמך על המידע המופיע בכתבה עושה זאת על אחריותו בלבד

sheen-shitof

עוד בוואלה!

סמים בצבא: החומרים מהם עשויה עבירה

בשיתוף אתר zap משפטי
עו"ד אביחי פוגל-רונן, בשיתוף zap משפט, בשיתוף zap משפט
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully