וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לנטרל את הבעיה לפני הפיצוץ: מהי שיטת ה-CTC?

בשיתוף zap משפטי, בשיתוף zap משפטי

29.6.2020 / 13:51

גישור קלאסי מטפל בבעיות בדרך כלל בשלב בו המתחים בין הצדדים כבר גדולים והפיצוץ מתקרב. באמצעות שיטת ה-CTC ניתן לטפל בסכסוכים מסוגים שונים בשלב מוקדם יותר ובצורה אנושית יותר ולהימנע מבעיות והוצאות מיותרות

אולפן וואלה!

כולנו מעדיפים להימנע מעימותים שגולשים למקומות שליליים מדי ואחת הדרכים להימנע מכך היא גישור בשיטת CTC - creating trust and cooperation (יצירת אמון ושיתוף פעולה).

ד"ר ועו"ד מיכל סגל ארנולד, מפתחת השיטה, מסבירה כי היא מבוססת על הגישור הקלאסי המוכר לנו עליו הלבישה עקרונות שלמדה במהלך שהותה במחיצת מנהיג רוחני אינדיאני בארה"ב. עקרונות אלה, לדבריה, הופכים את הליך הגישור ליותר אנושי. "אנחנו באים לגישור עם ההבנה שכל בן אדם הוא חשוב, שלכל אחד יש את המקום שלו ואת התמונה שהוא רואה, ושהשלם גדול מסך חלקיו - נרצה לתת לכל אדם את המקום שלו", מסבירה עו"ד סגל ארנולד.

לדברי עו"ד סגל ארנולד, השיטה הזו מאפשרת לאנשים להביע את עצמם ולתת להם הרגשה שמה שהם מביאים חשוב לעצמם, למשפחה או לארגון במסגרתו מתבצע התהליך. השיטה עשויה גם לסייע לחברות במשימת שימור העובדים - משימה שהפכה לקשה בחברות המעסיקות עובדים משכילים ברמה גבוהה. כאשר בהליך ה-CTC ניתן לעובדים מקום להביע את עצמם ותחושה שבאמת מתייחסים לדבריהם הסיכוי שיישארו במקום העבודה עולה.

עו"ד סגל ארנולד אף אומרת שהשיטה יעילה בפיתרון בעיות בעסקים משפחתיים. בעסקים כאלה המתחים והעצבים מגיעים לעיתים לרמה שבני המשפחה אפילו לא מסוגלים לשבת יחדיו על אותו שולחן. בעיות מסוג זה לא נפתרות בקלות על ידי הליך הגישור הקלאסי אך בשיטת ה-CTC בה רואים מה מציק לכל אחד ומה ניתן לסדר ניתן לפתור סכסוכים אלה.

עו"ד סגל ארנולד מסבירה עוד כי בדרך כלל אנשים או ארגונים מגיעים להליך גישור קלאסי או בגלל שהם נשלחים מטעם בית המשפט או בגלל שמישהו בארגון מרגיש שזה כבר מתפוצץ. בדרך כלל מגיעים לגישור כשאנשים כבר נורא במתח והפיצוץ או קרה או ממש עומד לקרות. לגישור CTC מגיעים לפני שהדברים קורים, כשיש קצת מתח זה הזמן לבוא כדי למנוע את הפיצוץ. עו"ד סגל ארנולד אומרת כי גישור כזה גם מונע הוצאות גדולות מכיוון שהליכים משפטיים הם מאוד יקרים ולא יודעים איך הם ייגמרו. פתרון בעיות באמצעות CTC משפר את פעילות הארגון מכיוון שהתהליך בונה אמון בין האנשים בצורה שהם שמחים לעבוד אחד עם השני.

משרד עו"ד ד"ר מיכל סגל ארנולד מספק את כל השירותים המשפטיים הדרושים לליווי חברות משפחתיות.

טלפון ליצירת קשר: 077-9977504

הכתבה נכתבה בשיתוף אתר zap משפטי

המידע המוצג בכתבה אינו מהווה ייעוץ משפטי או תחליף לו ואינו מהווה המלצה לנקיטת הליכים או הימנעות

sheen-shitof

עוד בוואלה!

משכנתה לאחר פשיטת רגל: חלום בלתי מושג או אפשרות ריאלית?

בשיתוף אתר zap משפטי
בשיתוף zap משפטי, בשיתוף zap משפטי
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully