וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לסיים את זה יפה: אלו הדרכים לגירושים קלים

עו"ד כרמי רונן, בשיתוף zap משפטי, בשיתוף zap משפטי

12.8.2020 / 7:08

הסרט סיפור נישואים מדגים בפנינו מה לא כדאי לעשות כאשר אנחנו רוצים לנתק את הקשר. עו"ד כרמי רונן מסביר מה האפשרויות העומדות בפני בני הזוג המתגרשים

בווידאו: עו"ד כרמי רונן על הליכי גירושין/מערכת וואלה!

הסרט סיפור נישואים של הבמאי נח באומבך ונטפליקס היה אחד המדוברים בעולם הקולנוע בשנה החולפת, עם לא פחות מ-6 מועמדויות לאוסקר. הוא עוסק בניסיונות השונים של בני הזוג המוצגים בו, ניקול וצ'ארלי לסיים את הנישואים שלהם בדרכים שונות, כולל גישור ודיון משפטי. אז מה האפשרויות העומדות בפני בני זוג בדרך להליך גירושים?

עו"ד כרמי רונן מדגיש כי חשוב להגיע לפגישת ייעוץ אצל עורך דין כדי להימנע מטעויות כפי שנראות בסרט. לדבריו, האופציה הטובה ביותר היא גישור. חשוב לחפש מגשר ענייני שיבין מה עובר על בני הזוג גם מתחת לפני השטח. בסרט רואים איך המגשר לא מבין כהלכה את האישה ובעצם מפספס את ההזדמנות להגיע לגישור מוצלח.

לדברי עו"ד רונן יש מקרים שהם לא מתאימים לגישור, מקרים שהקונפליקט בהם גדול מדי כמו מקרים של בגידה או סכסוך רכושי מורכב מדי. אבל, הוא אומר, גם במקרים כאלה לא מומלץ לוותר ואפשר לנסות להגיע לגירושים בשיתוף פעולה. במסגרת הליך זה כל בן זוג שוכר עורך דין שייצג אותו ועורכי הדין מתדיינים ביניהם ומנסים להגיע להסכם ללא בית המשפט.

עוד מדגיש עו"ד רונן את החשיבות במציאת עורכי דין לענייני משפחה הוגנים, זאת מכיוון שהחיים נמשכים ולפעמים מעורבים בעניין גם ילדים - כדאי להימנע מלשרוף את האפשרות ליחסים תקינים.

לדברי עו"ד רונן ניצחון אינו העניין בגירושים. אפשר לנצח בתיק רכושי, אך לא בנושא המזונות או תיק המשמורת - ניצחונות כאן הם ניצחונות פירוס, הוא אומר. גירושים הם סיפור יקר, מסכם עו"ד רונן, צריך לנהל שני משקי בית. בחירה נכונה של עורכי דין או מגשר תוכל לאפשר לכל אחד מבני הזוג להפנות משאבים למקומות הנכונים ולא לסכסוך מתמשך.

כרמי רונן - עורך דין ומגשר

טלפון - 077-2303714

הכתבה באדיבות Zap משפטי

המידע המוצג בכתבה אינו מהווה ייעוץ משפטי או תחליף לו ואינו מהווה המלצה לנקיטת הליכים או הימנעות מהליכים. כל המסתמך על המידע המופיע בכתבה עושה זאת על אחריותו בלבד

sheen-shitof

עוד בוואלה!

עומדים להתגרש? אל תוותרו על צפייה בסרט 'סיפור נישואים'

בשיתוף זאפ משפטי
עו"ד כרמי רונן, בשיתוף zap משפטי, בשיתוף zap משפטי
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully