וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עו"ד או מגשר: מה הדרך הבטוחה להסכם גירושים מהיר והוגן?

עו"ד אריה לרנר, בשיתוף zap משפטי, בשיתוף zap משפטי

20.8.2020 / 7:12

רבים מהזוגות המתגרשים סבורים כי אין הבדל רב בין ניהול ההליך באמצעות מגשר או באמצעות עורכי דין המתמחים בדיני משפחה וגירושים. עו"ד אריה לרנר מסביר כי במציאות לא כך הדבר והיעזרות בעורך דין מומחה תבטיח שההסכם יהיה יעיל

בווידאו: עו"ד אריה לרנר על חשיבות עורך הדין המומחה בהליך גירושים/מערכת וואלה!

אם נאלצנו להגיע למצב של גירושים חשוב שנדע אילו אפשרויות עומדות בפנינו ומה בדיוק צריך לעשות.

עו"ד אריה לרנר, המתמחה בדיני משפחה וגירושים, מסביר כי יש שני סוגים של הליכי גירושים. הליכי גירושים בהסכמה ושלא בהסכמה. ברגע שיש הסכמה עומדות בפני בני הזוג המתגרש כמה אופציות - הם יכולים לפנות לעו"ד לענייני משפחה וגירושים, לגורם חיצוני כמו מגשר או לבצע את ההליך בכוחות עצמם.

עו"ד לרנר מדגיש כי יש הבדל בין מגשר לעורך דין המתמחה בתחום. לדבריו, זוגות רבים נוטים לחשוב שמדובר באותו תפקיד אך תפיסה זו אינה נכונה. לדברי עו"ד לרנר, בניגוד למגשר עורך דין הוא איש מקצוע המתמחה בתחום ומגשר אינו כזה בהכרח. בנוסף, עורך הדין נאמן ללקוח שלו ואילו מגשר לא בהכרח. עורך הדין מוסמך לתת ללקוחות יעוץ משפטי ומגשר לא. עו"ד לרנר אומר כי פנייה לעורך דין מומחה מעלה את הסיכויים לסיים את התהליך כמה שיותר מהר עם כמה שפחות נזק.

עו"ד לרנר מדגים את הנושא באמצעות פירוט על מקרה שקרה במשרדו. "פנתה אלי אישה שהיא ובן הזוג המתגרש פנו למגשר והיא הרגישה בשלב מסוים ש'תופרים לה תיק' - הופתעתי לגלות שאכן מדובר במצב שיש קיפוח של האישה ושניסו להחתים אותה על דברים ללא ידיעתה", הוא מספר.

לדברי עו"ד לרנר יש חשיבות רבה למומחיות של עורכי הדין בענייני משפחה וגירושים, כי כך הם יודעים לנסח הסכם בצורה הכי טובה שיש ומגיעים להסכם הרמטי ואטום שלא ניתן לערער עליו בעתיד. לדברי עו"ד לרנר עובדה זו מונעת סכסוכים ממושכים וחזרה עתידית לדיונים משפטיים. על פי עו"ד לרנר חשוב מאוד שההסכם יכלול סעיפים כוללניים, מפורטים ורלוונטיים לטווח ארוך.

עו"ד אריה לרנר

טלפון - 077-2305061

הכתבה באדיבות Zap משפטי

המידע המוצג בכתבה אינו מהווה ייעוץ משפטי או תחליף לו ואינו מהווה המלצה לנקיטת הליכים או הימנעות מהליכים. כל המסתמך על המידע המופיע בכתבה עושה זאת על אחריותו בלבד

sheen-shitof

עוד בוואלה!

החל מספטמבר 2020: הקלות משמעותיות לקבלת אזרחות אוסטרית

בשיתוף zap משפטי
עו"ד אריה לרנר, בשיתוף zap משפטי, בשיתוף zap משפטי
  • עוד באותו נושא:
  • גירושים
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully