וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תשאירו את האגו בצד: איך להתנהל נכון בזמן גירושים

עו"ד גלית צור, בשיתוף zap משפטי

18.1.2021 / 8:55

גירושים רבים מתחילים כקונפליקט סוער, שעלול להידרדר לטונים מכוערים ולמנוע הגעה להסדר מספק. עו"ד גלית צור מסבירה מה חשוב לזכור בעת הכניסה להליך וממה יש להימנע בכל מחיר

בווידאו: עו"ד גלית צור מסבירה על התנהלות נכונה בהליך הגירושים/אולפן וואלה!

מרבית תיקי הגירושים בישראל נפתחים כהכרזת מלחמה בין שני צדדים, שעד לפני רגע היו זוג מאוהב. המלחמה הזו גורמת לעיתים קרובות לשניהם לבצע את כל הטעויות האפשרויות בניהול ההליך המשפטי.

עו"ד גלית צור, המתמחה בדיני משפחה, מסבירה כי על פי רוב, בין בני הזוג המבקשים להיפרד קיים קונפליקט בעצימות גבוהה, עוד לפני שהם מגיעים להתייעצות עם עורכי הדין, קונפליקט שיכול לבוא לידי ביטוי ברשתות החברתיות או בקבוצות ווטסאפ בין היתר. לדבריה, יש להיזהר בשימוש בכלים אלו, שכן כמעט כל התבטאות בהם עשויה לשמש כראייה בעת ההליך המשפטי. לכן, חשוב שלא לפעול מתוך אימפולסיביות או דחף לנקמה, אלא לנשום עמוק ולחשוב ולהביט צעד אחד קדימה. עו"ד צור מדגישה כי גם בעת שימוש ברשתות החברתיות בנושא זה, מומלץ להיעזר באיש מקצוע, שכן התנהלות לא נכונה עלולה לגרום במקרה הטוב לפסילת ראיות בהליך הגירושים, ובמקרה הרע להגיע לכדי תביעת לשון הרע ועבירה פלילית.

לדברי עו"ד צור, הכלל העיקרי שצריך לזכור הוא "אגו אאוט, אסטרטגיה אין" - חשוב להגדיר מטרות בתחילת ההליך, להחליט מה יהווה הצלחה מבחינתכם ולהשתדל לא להיות מוסטים מהדרך. כאשר לקוח פונה אליה, מסבירה עורכת הדין, חשוב לה לצייר יחד איתו את התמונה של היום שאחרי ולהוביל את המתגרש לכיוון זה, לטובתו.

ישנם גבולות למה שרצוי לבצע לאורך הליך הגירושים. כדוגמה לכך, מביאה עו"ד צור את נושא הילדים, בהם אסור להשתמש לצורך השגת יתרון במאבק המשפטי בין בני הזוג. במקרים בהם לא מושגת הסכמה בנושא הילדים, ניתן וחשוב להיעזר בעובדת סוציאלית. למרות שהמילה "רווחה" יכולה להצטייר כמפחידה, אין ממה לחשוש וחובה על בני הזוג להגיע להסכמה, על מנת להימנע ממצבים מצערים דוגמת ניכור הורי.

לסיום, מדגישה עו"ד צור כי עורך דין המתמחה בתחום יידע לראות את התמונה הגדולה בכל תיק ולא יאפשר להסחות דעת להשפיע עליו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

החובות לא הפסיקו לגדול, עד שנמצא הפתרון היצירתי הזה

בשיתוף zap משפטי

גלית צור משרד עורכי דין וגישור

טלפון: 0507427780

הכתבה באדיבות Zap משפטי

המידע המוצג בכתבה אינו מהווה ייעוץ משפטי או תחליף לו ואינו מהווה המלצה לנקיטת הליכים או הימנעות מהליכים. כל המסתמך על המידע המופיע בכתבה עושה זאת על אחריותו בלבד

עו"ד גלית צור, בשיתוף zap משפטי
  • עוד באותו נושא:
  • גירושים
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully