וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוד לא עברתם להנהלת חשבונות דיגיטלית?

רואה חשבון רפאל משה, בשיתוף zap משפטי

עודכן לאחרונה: 16.1.2022 / 10:12

העידן הדיגיטלי הביא מהפכה לכל תחום בחיינו. במשרד רואי חשבון רפאל משה הבינו מיד שהבשורה הזו תשנה מקצה אל קצה את אופן התנהלותם מול לקוחותיהם והחליטו לאמץ את הנהלת החשבונות הדיגיטלית. התוצאה לא איחרה לבוא: יעילות וחיסכון בזמן ובכסף

רו"ח רפאל משה. יח"צ,
רואה חשבון רפאל משה/יח"צ

באמצעות הנהלת חשבונות דיגיטלית, הלקוח יודע בכל רגע נתון מהו מצב העסק שלו. רוב משרדי רו"ח עובדים בשיטה הישנה - הנהלת חשבונות חצי שנה אחורה, בסיומה הרו"ח מכין דו"ח לביקורת שעליו חותם בעל העסק. באמצעות הכלים הדיגיטליים שלרשותי, אנו נותנים ללקוחותינו שירות אישי, מידי וצמוד של הנהלת חשבונות.

ברגע שעובדים על הנהלת החשבונות חודש בחודשו, כל הוצאות המע"מ נכנסות לדו"ח רבעוני של רווח והפסד, יש יותר בקרה והלקוח מודע יותר למצבו הפיננסי. כך הלקוח גם יכול לקבל החזרי מע"מ ולדרוש תשומות. כל הפרמטרים הללו הם קריטיים בניהול העסק.

מחירי שירות תחרותיים

יתרון נוסף של הנהלת חשבונות דיגיטלית הוא שהיא אינה תלוית מיקום גיאוגרפי. משרד רואי חשבון רפאל משה אמנם ממוקם בצפון הארץ, אך הוא מעניק שירות לעסקים מכל הארץ. יש לי תיבות דואר בכל אזור בארץ, משם אני מקבל את המסמכים וסורק אותם, ובמקרה שהלקוח פספס הוצאה, הוא יוכל לשלוח במייל. אנו עושים מעקב מדי חודש מה הלקוחות מעבירים לנו. משום שאני ממוקם בצפון אני יכול להיות יותר תחרותי ולהציע מחירים טובים יותר מאלה של משרדים הממוקמים במרכז.

כחלק מהשירותים הניתנים במשרד רואי חשבון רפאל משה, לכל לקוח יש מנהלת חשבונות אישית ומנוסה, המעדכנת את הלקוח בכל דבר ועניין בנוגע לעסק שלו.

חיסכון ענק ללקוח

אחת לרבעון מתקיימת, בנוסף, פגישה של הלקוח עם רואה החשבון ובה נערך בירור מקצועי ופיננסי של מצב החברה, נבדקים נושאים כמו צפי לגובה מס הכנסה, האם לשנות את גובה תשלום המקדמות או האם להוציא משכורת גבוהה יותר לבעל השליטה בחברה. פגישה זו תורמת להתנהלות פיננסית תקינה של החברה ולחיסכון כספי רב ללקוח.

כדי לחבר את הלקוחות שלי לתמונת המצב המלאה של העסק שלהם, אני מקיים עם הלקוח פגישה אחת לרבעון. כך אנו יודעים בדיוק מהו המצב הנתון של העסק, ולא רק אילו הוצאות קיימות אלא גם אילו חשבוניות חסרות לו ומאילו ספקים עליו לדרוש אותן.

בפגישה עם אחד מלקוחותיי איתרנו במערכת כי הוא שילם יותר מע"מ משום שלא קיבל חשבוניות מס על הוצאות בסך אלפי שקלים, ולכן לא יכל להתקזז על הוצאות אלו. ברגע שנפגשנו הוא הבין בדיוק אילו מסמכים עליו להעביר אלי וכיצד לעשות זאת. מדובר בחיסכון של אלפי שקלים ללקוח, ואילו היתה עוברת חצי שנה, כפי שקורה בשאר המשרדים, היה יותר קשה לדרוש את המע"מ בחזרה כיוון שיש לבקש אישור חריג. כלומר, ברגע שיש בקרה שוטפת הכל מתנהל ביתר פשטות ויעילות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

נפגעתם במהלך נסיעה באוטובוס? מגיע לכם פיצוי

בשיתוף zap משפטי

היזהרו ממניפולציות

אחד הדברים שיש להיזהר מפניהם הוא מניפולציות שנעשות בלא מעט משרדי רו"ח, שלקוחותיהם כלל אינם מודעים אליהן. ישנם רואי חשבון שמגדילים בכוונה את המקדמות של לקוחותיהם כך ששנה אח"כ, הלקוח יקבל החזרי מס ממס הכנסה ויחשוב בטעות שרואה החשבון שלו 'השיג' לו החזרים אלה. צריך לזכור כי רואי החשבון גוזרים מהחזרים אלה את שכר הטרחה שלהם, על אף שמדובר בכספי הלקוחות.

לפיכך, חשוב לשלם את המקדמות למס הכנסה בהתאם לצפי הכנסה חייבת. אנו דוגלים בשירות מקיף אמין והכל באותו מחיר, ללא הפתעות בדרך. המשרד שלנו מעניק שירותים להצהרות הון, לעסקים קטנים וגדולים, את כלל הדיווחים למע"מ ולרשויות ועוד.

תשכחו מתיקיות נייר - האפליקציה עובדת בשבילכם

בשנים האחרונות משרד רו"ח רפאל משה אימץ אפליקציה ידידותית המיועדת לשרת עוסקים פטורים, מורשים וחברות ומעניקה בקרה וזוית ראייה על מה שקורה בעסק. אנחנו מתקדמים לאן שהעולם הולך. היום כבר לא באים עם תיקיות נייר וניילונים לרואה חשבון.

העדפנו אפליקציה על שירות בוואטסאפ משום שרמת האבטחה בה גבוהה יותר. זוהי מערכת סגורה ויש בה גישה רק ללקוח ולמנהלת שמלווה אותו. בעינינו, זה עדיף על פני שליחת חשבוניות ומסמכים אישיים בוואטסאפ, שבו יש פירצת אבטחה רצינית ואין לדעת לאן זה עלול להגיע. הכלים שלנו במשרד הם לא רק דיגיטליים אלא גם בטיחותיים ויעילים.

רואה חשבון רפאל משה

טלפון: 077-7784785

הכתבה באדיבות Zap משפטי

המידע המוצג בכתבה אינו מהווה ייעוץ משפטי או תחליף לו ואינו מהווה המלצה לנקיטת הליכים או הימנעות מהליכים. כל המסתמך על המידע המופיע בכתבה עושה זאת על אחריותו בלבד

רואה חשבון רפאל משה, בשיתוף zap משפטי
4
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully