וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פירמת עורכי הדין KR Law

פירמת KR Law

30.11.2020 / 16:18

פירמת עורכי הדין KR Law.
פירמת עורכי הדין KR Law

פירמת עורכי הדין KR יוצאת דופן בנוף המשפט הישראלי. הפירמה, הגדולה באזור השפלה והמרכז, צברה ניסיון רב שנים ומוניטין במגוון תחומים, ובכלל זה בטיפול בעסקאות מסחריות, מעמד אישי, דיני עבודה, נזיקין ונדל"ן.

הפירמה מתאפיינת ברוח לחימה מיוחדת ובחתירה בלתי מתפשרת לתוצאות הטובות ביותר עבור כל לקוח. כל תיק מטופל כאילו הוא היחיד בפירמה. במשרד קיים צוות מקצועי של עורכי דין המיומנים בתחומם, באמצעותם מעניקה הפירמה שירות משפטי, מקצועי ומסור לכלל לקוחותיה. בין לקוחות המשרד ניתן למנות אנשי עסקים בכירים, חברות ציבוריות ופרטיות, עמותות, שותפויות ולקוחות פרטיים. רמת השירות הגבוהה מביאה את לקוחות הפירמה לשוב, פעם אחר פעם, ולמסור לידיה את הטיפול בענייניהם הרגישים ביותר.

פירמת KR חרטה על דגלה אסטרטגיה של מצוינות, תוך מתן פתרונות משפטיים יצירתיים. הפירמה מבקשת להוות מעין "ONE STOP SHOP" של עולם המשפט, ומעסיקה יותר מ-20 עורכי דין הפועלים בשמונה מחלקות - דיני עבודה, הוצאה לפועל, דיני בנקאות, תעבורה, דיני משפחה ומעמד אישי, ליטיגציה מסחרית, מחלקה אזרחית ומחלקת נזיקין וביטוח.

שאיפתו של המשרד למצוינות באה לידי ביטוי במטרתו להפוך לאחת הפירמות הגדולות בישראל, ואף להתרחב לחו"ל. הפירמה צברה מאות לקוחות חדשים רק בשנה האחרונה, וזאת על רקע הצלחות יוצאות דופן בשורה ארוכה של תיקים. בנוסף, עוסק המשרד בפעילות פרו-בנו, ומייצג, בין היתר, ניצולי שואה ואזרחים שידם אינם משגת. בראש המשרד עומדים עו"ד ענת כפיר ועו"ד לירן כפיר ששימש בעבר, בין היתר, כמנכ"ל החברה הכלכלית של לשכת עורכי הדין.

"המטרה שלנו היא להיות אחת הפירמות הגדולות בישראל"

לעמוד של פירמת KR

טלפון 053-9346363

  • עוד באותו נושא:
  • עורכי דין
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully