וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עו"ד לינוי אולניק

בשיתוף zap משפטי

2.5.2019 / 10:22

משרד עו"ד אולניק לינוי עוסק במימוש זכויות רפואיות מול המוסד לביטוח לאומי, מס הכנסה, משרד הבריאות, חברות הביטוח וגופים נוספים. מתמחים בתביעות בתחומים הבאים: נכות כללית, תאונות עבודה, מחלות מקצוע, פטור ממס מסיבות רפואיות, ניידות, סיעוד, ילד נכה ועוד.

שנים של ניסיון בטיפול במאות תביעות מול המוסד לביטוח לאומי, משרד הבריאות וחברות הביטוח, הביאו את עו"ד אולניק להכרת מגוון מחלות על משמעויותיהן והשלכותיהן השונות. במהלך שנות הטיפול בלקוחותיה הרבים, צברה עו"ד אולניק ידע וניסיון בעבודה מול אוכלוסיות רגישות תוך ייצוג בוועדות רפואיות בכל רחבי הארץ.

עו"ד אולניק, רס"ן במילואים ביחידה לוחמת, ונכת צה"ל ממלחמת לבנון ה-2 אשר זכתה בתעודת הצטיינות בטקס צל"שים מאלוף הפיקוד, פתחה את משרדה מתוך רצון להעניק לנכים חוויה טובה יותר בהליך מימוש זכויות מזו שהיא זכתה לה.

משרדה של עו"ד אולניק הוקם מתוך תחושת שליחות ושאיפה להנגיש את עולם הזכויות לכל אדם. מעבר לטיפול השוטף בלקוחות הזקוקים לכך, שומרת עו"ד אולניק את אצבעה על הדופק בתחום הזכויות הרפואיות כשהיא מוזמנת תדיר להרצאות מטעם העמותות השונות, עורכת ימי עיון ומפרסמת מאמרים בנושא.

בהיותה בעלת ידע וניסיון מקיף בכל הקשור להתמודדות עם מחלות שונות ומגוונות, על הקשיים היומיומיים הכרוכים בהן, לצד שיטות ודרכי הטיפול. עו"ד אולניק פועלת למען לקוחותיה תוך חתירה מתמדת למיצוי זכויותיהם של החולים ושמירה על כבודו, פרטיותו ואיכות חייו של החולה ובני משפחתו.

לינוי אולניק. אלון וגנפלד,
עו"ד לינוי אולניק/אלון וגנפלד

כל עורכי הדין במשרד אמונים על יחס אישי ללקוחות ומחויבים לשמירה על קודים של מקצועיות ורגישות מן המעלה הראשונה כלפי החולה ובני משפחתו. באווירה של משרד בוטיק משפחתי, מעניק הצוות לכל לקוח יחס חם של בן משפחה.

שמונת אנשי הצוות במשרדנו מעניקים שירות בכל הארץ, מקריית שמונה ועד אילת. סניף נוסף בבאר שבע פועל לטובת תושבי הדרום. אנשי הצוות דוברים עברית, אנגלית, ערבית, רוסית ואמהרית ברמת שפת אם.

טלפון ליצירת קשר - 053-9387252

לאתר הרשמי

אולניק לינוי - משרד עורכי דין

לכתבה המלאה

כתבות של עו"ד לינוי אולניק בערוץ משפטי

עו"ד לינוי אולניק, בשיתוף zap משפטי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully