וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תמיר ושות' משרד עורכי דין

תמיר ושות' משרד עורכי דין

9.3.2020 / 15:49

תמיר יוסף. הדר דולן,
עו"ד תמיר יוסף/הדר דולן

למשרד הבוטיק תמיר ושות' מוניטין רב וניסיון עשיר בתחומי הליטיגציה המסחרית על כל גווניה, דיני המשפחה והירושה, נאמנויות והפקעת מקרקעין. למשרד הישגים מוכחים ו"קבלות" בתחומי עיסוקו השונים.

בראש המשרד עומד עו"ד יוסף תמיר, בעל ותק של למעלה מ-25 שנים בתחום הליטיגציה המסחרית ודיני הירושה. לעו"ד יוסף תמיר ניסיון עשיר בניהול הליכים משפטיים מורכבים בכל ערכאות השיפוט, לרבות בתיקים אשר בהם מעורבים תושבי חוץ ודין זר.

עו"ד תמיר שימש כחבר הוועד המרכזי בלשכת עורכי הדין וכחבר ועדת האתיקה הארצית והמחוזית, כיו"ר משותף של ועדת הקניין והמקרקעין של מחוז ת"א והמרכז, וכן ייסד אתוועדת הנאמנויות של לשכת עורכי הדין.

מחלקות המשרד

ליטיגציה - לצוות עורכי הדין במשרד ניסיון רב בניהול תיקי ליטיגציה מורכבים בהיקפים גדולים והופעה בכל ערכאות המשפט, עם התמחות בתחום המסחרי על שלל ענפיו, כולל ייצוג חברות בינלאומיות, לקוחות זרים ואנשי עסקים. השירות המשפטי שניתן על ידי המשרד ללקוחותיו שם דגש מיוחד על יצירתיות ויסודיות רבה בטיפול המשפטי.

דיני משפחה וירושה - המשרד מתמחה בטיפול בסכסוכים משפחתיים, עם ניסיון רב שנים בייצוג וליווי משפחות עתירות הון במגוון נושאים, ובעיקר בתחום דיני הירושה, ניהול עיזבונות, טיפול בנכסים וכדומה.

הפקעת מקרקעין - המשרד מייצג לקוחות פרטיים בכל רחבי הארץ, תאגידים, מושבים, קיבוצים ובעלי קרקעות פרטיים שאדמותיהם הופקעו על ידי הרשויות, ומלווה אותם עד לקבלת הפיצויים המגיעים להם. בין היתר, ייצג המשרד בהצלחה לקוחות שאדמותיהם הופקעו לטובת סלילת כביש חוצה ישראל והרחבת רשת מסילות ברזל של רכבת ישראל, מאות מתיישבים שפונו מבתיהם במסגרת "תוכנית ההתנתקות", תושבי שכונות שפונו מבתיהם על ידי הרשויות בדרום תל אביב ועוד.

המשרד מעניק ללקוחותיו ליווי וייעוץ משפטי צמוד ואיכותי, תוך הקפדה על יחס אישי והיכרות מעמיקה עם מצבו וצרכיו של כל לקוח לשם התאמת פתרונות יצירתיים ויעילים.

לאתר של עו"ד תמיר ושות'

טלפון: 03-7346700

  • עוד באותו נושא:
  • עורכי דין
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully