וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משרד עורכי דין רכבי, הראל ושות'

משרד עורכי דין רכבי, הראל ושות'

29.5.2019 / 14:41

משרד עורכי דין רכבי, הראל ושות' עוסק בתחומי המשפט הצבאי ובדיני עבודה אזרחיים. המשרד מתמחה בתביעות נגד משרד הביטחון, תביעות נכות, משפחות שכולות, וייצוג משפטי של חיילים בשירות סדיר, אנשי קבע, חיילים בשירות מילואים, אזרחים עובדי צה"ל ומועמדים לשירות ביטחוני.
המשרד מספק שירותים משפטיים בכל תחומי המשפט הצבאי, מעניק ליווי לחיילים בחקירות מצ"ח, ייצוג בהליכים פליליים בבתי הדין הצבאיים, טיפול בתביעות העוסקות בתנאי השירות של החיילים ואנשי הקבע, בפיטורי אנשי קבע ועוד.

בראש משרד עורכי הדין רכבי, הראל ושות' עומדים עו"ד שלמה רכבי ועו"ד אלה הראל, יוצאי הפרקליטות הצבאית, המחזיקים יחד בניסיון מצטבר של מעל 30 שנה בתחום המשפט הצבאי והייצוג במערכת הצבאית.

עו"ד שלמה רכבי. אתר רשמי
עו"ד שלמה רכבי/אתר רשמי

עו"ד שלמה רכבי שימש, בין היתר, כעוזר הסנגור הצבאי הראשי במסגרת שירותו בפרקליטות הצבאית בעתודה האקדמית והוא מעורכי הדין הראשונים שייצגו משרתי קבע בארץ. עו"ד רכבי הוא גם אחד מיוזמי חוק שירות הקבע, שהוביל להקמת ועדת ערר חיצונית העוסקת ב"סכסוכי עבודה" בין משרתי הקבע לצבא.

עו"ד אלה הראל. אתר רשמי
עו"ד אלה הראל/אתר רשמי

עו"ד אלה הראל שירתה גם היא בפרקליטות הצבאית במסגרת העתודה האקדמית, שם שימשה בתפקידים שונים, בהם תפקיד היועצת המשפטית של מחלקת הסגל באכ"א, ורכשה ידע וניסיון רב בנושא הזכויות של אנשי הקבע בצה"ל.

צוות המשרד כולל עורכת דין נוספת, גם היא מיוצאי הפרקליטות הצבאית, עם ניסיון מגוון בסנגוריה ובתביעה הצבאית, ובמחלקות הייעוץ והחקיקה של הפרקליטות הצבאית.

מלבד העיסוק במשפט הצבאי, מתמחה משרד עו"ד רכבי הראל ושות' גם בדיני עבודה, מעניק שירותי ייצוג בבית הדין לעבודה וייעוץ בסוגיות הקשורות בדיני עבודה בכלל ובמשפט העבודה הקיבוצי בפרט.

את פעילות משרד עו"ד רכבי הראל ושות' מנחה מוטו של שמירה על הגינות ומקצועיות לאורך כל הדרך, לשם הבטחת השירות הטוב ביותר ללקוחות המשרד. המשרד מבטיח ייעוץ וליווי מעמיק, יסודי ואיכותי, יצירתיות וחתירה ללא לאות לשמירה על האינטרסים של לקוחות המשרד ולמיצוי מקסימלי של זכויותיהם.
עשרות שנות הניסיון המצטבר ורשימת ההצלחות של המשרד עומדים לרשות הלקוחות במשרדי החברה בראשון לציון.
טלפון ליצירת קשר - 077-9968103

כתבות של משרד עורכי דין רכבי, הראל ושות' בערוץ משפטי

2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully