וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עו"ד רינה פוליטי - משרד עורכי דין וגישור

עו"ד רינה פוליטי

22.6.2022 / 10:35

משרד עורכי דין וגישור בהנהלת עו"ד ומגשרת רינה פוליטי - ממוקם בחיפה בסמיכות לבתי הדין הרבניים ובית המשפט לענייני משפחה, ועוסק בכל תיקי המשפחה הקיימים, לרבות גישור, קיום צוואות ועיזבונות, גירושין והסכמי ממון, ייפוי כוח מתמשך ועוד.

כמי שהתמקצעה בכל תחום דיני המשפחה המורכבים, רתמה רינה פוליטי את ניסיונה הרב לטובת מטרת סיום כל הליך בצורה הטובה והמכבדת ביותר עבור כל הצדדים, מתוך ראיית טובת הילדים ו/או בני הגיל השלישי.

הטיפול בכל תיק נעשה תחת מעטפת מקצועית ובאסטרטגיה המוכיחה כי ניתן להיפרד ועדיין, להשאיר את שלמות המשפחה, תחת הסכם ראוי הנעשה בצורה עניינית ומהירה, בשקיפות וברגישות בכל תיק.

בנוסף לכל אלה, כחלק מהרצון לשמור על שלמות המשפחה, ועל אף הפרידה הצפויה של בני הזוג, הוכשרה עו"ד פוליטי כיועצת משפחתית ומינית - דבר המסייע לה רבות להעצים בהליכי הגישור את רצון הצדדים לעבור את התהליך בשלמות וברצון טוב, תוך ראיית טובת המשפחה.

עו"ד ומגשרת רינה פוליטי, פועלת להשיג בכל תיק, גדול וקטן, במקסימום תוצאות ובמינימום זמן, תוך שמירה על כבוד כל הצדדים, בטיפול יסודי ומקצועי שאינו פוסח על האותיות הקטנות, ובשיתוף פעולה מלא עם כל הגורמים לאורך כל הדרך.

אני מאמין: "דיני משפחה דורשים רגישות ואכפתיות, תוך הסתכלות על התמונה המלאה של 'אפשר וצריך לגרום לכל צד להתפשר, ועדיין, להיות מרוצה מן התוצאה הסופית'. כך עשיתי כל הזמן, כך אני מתחייבת להמשיך ולעשות".

עו"ד רינה פוליטי - משרד עורכי דין וגישור. יח"צ,
עו"ד רינה פוליטי - משרד עורכי דין וגישור/יח"צ
  • עוד באותו נושא:
  • עורכי דין
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully